Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 10 May 2024 12:56:20 +0300

Lüganuse Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/03893 aadressile Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Lüganuse alevik, 
Kaldapealse// Mustmätta küla, Naisteoja, Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, 
Mustmätta küla, 34 Kiviõli-Varja tee// Kaasiku// Reinu-Jaani (null, null) ja 
soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Teid kaastakse ehitusseadustiku (EhS) § 31 
lg 3 alusel projekteerimistingimuste andmise menetlusse ja esitatakse 
projekteerimistingimuste eelnõu § 31 lg 4 p 2 alusel arvamuse andmiseks, 
kuna ehitis või ehitamine võib Teie õigusi või huve puudutada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26977469>  (menetlus nr: 
430005), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 20.05.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lüganuse Vallavalitsus) või menetleja (MARUL PAIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister